YUVADAN AYRILIŞ
Üç sene boyunca mezuniyet özlemi çeken bizler, şuanda yuvadan ayrılışın sevinci ve üzüntüsü içerisindeyiz.
Ortaokuldan sonra okumak ve bir sanat öğrenmek üzere meslek lisesine yazıldık. Amacımız mesleğin inceliklerini ve tekniğini öğrenmek, işinin ehli bir sanatkar olarak hayata atılmaktır. Bu gün bu gerçekleşti. Ama üç sene içinde hocalarımıza, arkadaşlarımıza ve okulumuza doyamamak hissi ile, okulumuzu bitirmenin verdiği sevinç ve mutluluk bize acı geliyor.
Geleceğimizi kıymetli hocalarımızın yardımı ile öğrendiğimiz sanatımıza bağlılık. Okuldan ayrıldığımız bu günde önümüze yeni bir hayat çıkmış gibi. Bu hayat bizi bekliyor. öğrendiklerimizin ne işe yaradığını şimdi daha iyi anlayacağız. Şimdiden heyecan içerisindeyiz. Burada öğrendiklerimizin hayattaki faydalarını görür gibiyim. Ne mutlu bizlere. Hepimizin elinde teknik bilgi,sanatımızın, altın anahtarı var.
Sanatımız sayesinde hayatta başarılı olacağımıza inanıyor ve güveniyoruz. Yurt ekonomisinde en büyük görev bizleri bekliyor.
Bütün arkadaşlarıma hayatlerında başarı ve mutluluklar diliyorum.
Son Sınıf Öğrençileri Adına
İZZET MAZMAN 1977-ZİLE
( 2007 senesinde rahmetli oldu)

ZİLE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ 1977 YILLIĞI

OKULUMUZUN TARİHÇESİ
Okulumuz ilk olarak 1959-1960 öğretim yılında faaliyete geçmiştir. İlk açılan bölüm tesviyecilik bölümüdür.
Okul binası kalede çeşitli amaçlarla kullanılmış olan ve halen harap halde bulunan binadır. Bu binanın bodrum katı atelye olarak kullanılmış , Öğrenci sayısı artınca aşağı düzlüğe yapılan Amerikan tipi baraka tesviye atelyesi olarak kullanılmaya başlanmıştır. 1964-1965 öğretim yılında ağaç işleri bölümü okul binasının bodrum katında faaliyete geçmiştir.1966-1967 öğretim yılındada metal işleri bölümü faaliyete geçince amerikan tipi bir baraka daha yapılmıştır.
1967-1968 öğretim yılında yeni ve modern binasına kavuşan okulumuz halen genişleyerek 43,875 m karelik geniş arazi üzerinde çalışmalarını sürdürmektedir. Son olarak 1976-1977 öğretim yılında motor bölümü faaliyete geçmiştir.Motor bölümünün üst katı elektirik bölümü için yapılmış olup öğretmen yokluğu nedeniyle bölüm açılamamıştır.
1976-1977 öğretim yılında 21 öğretmen ve 587 öğrenci ile öğretime devam etmektedir.
1977-1978 yılında Elektrik Bölümü faaliyete geçirilmiştir.
1990-1991 Öğretim yılında bünyesinde Makine Bölümüyle Teknik Lise Eğitim –Öğretim faaliyetine başlamıştır.
1993-1994 Elektronik Bölümü
2002-2003 Bilgisayar (donanım) Bölümü öğretime açılmıştır.
27.09.1993 tarihinde 200 öğrenci kapasiteli Yazıcıoğlu öğrenci yurdu okulumuz bünyesine alınmıştır


ABDULLAH NİŞANCI -Mesleki ve Teknik Öğretim Müşteşarı

YUSUF ÖNERTOY -Erkek Teknik Öğretim Genel Müdürü

ÖMER AÇIKEL -1977 senesi Zile Milli Eğitim Müdürü lakabı (gazoz ömer)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder